کلینیک ساختمانی | خدمات کلینیک ساختمان | شرکت تعمیرات و بازسازی ساختمان

کلینیک خدمات ساختمانی | تعمیرات ساختمان | هزینه بازسازی و تعمیرات ساختمان | نوسازی ساختمان | بازسازی کامل ساختمان

کلینیک ساختمانی | خدمات کلینیک ساختمان | شرکت تعمیرات و بازسازی ساختمان

کلینیک خدمات ساختمانی | تعمیرات ساختمان | هزینه بازسازی و تعمیرات ساختمان | نوسازی ساختمان | بازسازی کامل ساختمان

کلینیک ساختمانی یوسفی باهدف ارائه خدمات ساختمانی ، بازسازی ساختمان ، بازسازی آپارتمان ، تعمیرات ساختمان ، تعمیرات آپارتمان ، پیمانکاری ساختمان ، بازسازی ساختمان ادارات ,نوسازی ساختمان و آپارتمان, دکوراسیون داخلی و ... به صورت تخصصی و حرفه ای با تجربه چندین ساله در زمینه انجام امور فنی و مهندسی ساختمانی آماده ارائه خدمات در تهران و کرج می باشد و با با بهره گیری از مهندسین با تجربه ،معماران استادکاران زبده ساختمانی و در اختیار داشتن اکیپ های ساختمانی و تجهیرات و ابزار های جدید ساختمانی و نیروهای اجرایی متخصص توانایی انجام و اجرا پروژه های ساختمانی و پیمانی را دارد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفتر کلینیک تماس بگیرید .
شماره همراه : 09390369158

پیوندها

تخریب ساختمان با بیل مکانیکی،قیمت تخریب بتن در تهران،پیمانکار تخریب ساختمان،روش های تخریب ساختمان بتنی،پیمانکاری تخریب ساختمان،هزینه تخریب و بازسازی ساختمان،چگونگی تخریب ساختمان های بتنی،مراحل تخریب ساختمان،تخریب کار ساختمان،تخریب ساختمان های قدیمی،تخریب ساختمان destruction

تخریب ساختمان با روش ها و ابزار های مختلفی امکان پذیر است که با توجه به شرایط ساختمان مورد تخریب باید روش مناسب برای تخریب ایمن و مناسب را انتخاب کرد. ساختمان های معمولا به دسته های کلنگی ، بتنی و سازه فلزی جهت تخریب تقسیم بندی می شوند که هر کدام برای تخریب ابزار و لوازم خاصی را نیاز دارند .

اولین مرحله از ساخت و ساز ، تخریب ساختمان و خاکبرداری می باشد روند کار در تخریب بنا بدین صورت است که با استفاده از تجهیزات خاص مراحل تخریب و گودبرداری توسط پیمانکار تخریب انجام می شود و سپس وارد مرحله جداسازی و فروش ضایعات می شویم . 


مراحل تخریب تا خاکبرداری توسط کلینیک ساختمانی یوسفی بدین شرح می باشد :

1. جداسازی ضایعاتی که بدون تخریب قابل خارج کردن هستند. (کابینت، درب، پنجره، کولر و ...).

2. تخریب بنا.

3. جداسازی تیرآهن و ضایعات ارزشمندی که پس از تخریب بیرون آمده.

4. حمل نخاله

5. خاکبرداری و گود برداری.


عوامل تعیین کننده درآمد تخریب کار:

- تخمین حدودی مصالح قابل بازیافت در ساختمان مانند تیرآهن، میلگرد، درب و پنجره و ... (در صورتیکه طبق قرارداد تخریب ضایعات متعلق به آنها باشد).

- قیمت روز ضایعات.
عوامل تعیین کننده هزینه های تخریب کار:

- نوع اسکلت (بتنی یا فلزی)،

- تعداد طبقات، نوع سقف (طاق ضربی یا بتنی) و زیربنا،

- میزان استحکام ساختمان و حساسیت کار به لحاظ امنیت ساختمانهای مجاور.

- امکان دسترسی ماشین آلات ساختمانی (کامیون، لودر، بیل و ... ) به محل پروژه، (عرض کوچه و موقعیت ساختمان تعیین کننده است).
تخریب بنا

کلینیک ساختمانی یوسفی با بررسی وضعیت ساختمان و نوع مصالح مصرفی در آن پیمانکار حرفه ای به همراه تجهیزات مورد نیاز را به محل اعزام نموده و مراحل تخریب را با کمترین خظرات احتمالی انجام می دهد همچنین ضایعات ساختمانی را مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین قیمت جداسازی و تفکی می نماید و جهت فروش آماده می سازد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .

شماره تماس : 09390369158